Kedi Veterineri Bergama

Kedi veterineri Bergama, Bergama’da sunulan bir veterinerlik hizmetidir. Kediler, bağımsız oldukları ve köpeklerden daha az ihtiyaç duydukları için bir üne sahip olsalar da, köpeklerdeki benzerleriyle aynı bakıma ihtiyaç duyarlar. Aşılar, kısırlaştırma prosedürleri, diş bakımı, uygun beslenme, tımar ve düzenli kontroller sorumlu kedi bakımının bir parçasıdır.

Kedinizin İlk Veteriner Ziyareti İçin Hazırlık

En sakin kedi bile veterinere gidince strese girebilir. Taşıyıcılar, araba gezileri, yüksek sesler, alışılmadık kokular, bir kedinin stres seviyesini artırabilir. Neyse ki, bu deneyimi siz, kediniz ve veteriner personeli için daha az zor hale getirmek için yapabileceğiniz birkaç şey var.

Evcil hayvanınızın tüm evrak işlerini bir araya getirin. Kediniz ister evlat edinilmiş ister satın alınmış olsun, evrak işi olacaktır. Kapsamlı bir bakım planı geliştirmek için veterinerinizin aşı geçmişi dahil hayvanınızın sağlık kayıtlarını gözden geçirmesi gerekecektir.

Kedinizi ele alınmaya alıştırın. Veterinerinizin yapacağı ilk şeylerden biri, evcil hayvanınızın rutin bir fiziksel muayenesini yapmaktır. Bu, herhangi bir hayvan için makul bir işlem miktarıdır ve evcil hayvanınız dokunulmaya ve tutulmaya ne kadar alışırsa, veteriner ve veteriner personeli tarafından ele alınmasına o kadar tolerans gösterir. Bergama veteriner kliniği olarak hizmetimiz 7/24 tür.

Kedinizi taşıyıcıya alıştırın. Bir taşıyıcıya yerleştirilmek kediniz için stresli olabilir. Geçişi kolaylaştırmak için, taşıyıcıyı dışarıda bırakın ve kedinizin ziyaretten birkaç gün önce iyice inceleyebileceği bir yerde açın. Kediler doğal olarak meraklıdır ve evcil hayvanınız muhtemelen bu garip nesneyi koklamak ve kontrol etmek isteyecektir.
Kediniz taşıyıcıya ne kadar aşina olursa, içine yerleştirilmesi o kadar az stresli olacaktır. Taşıyıcıyı evcil hayvanınızın en sevdiği battaniyelerinden biriyle donatmak da endişeyi azaltmaya yardımcı olabilir. Evinizde köpek var ise hizmet için bizde varız .Köpek veterineri bergama olarak biz hazırız

En Kaliteli Kedi Veterineri Bergama

Siz de kedinizi alanında uzman bir veterinere emanet etmek istiyorsanız Kedi veterineri Bergama yı tercih edebilirsiniz.

Kedi ve Köpek Sağlığı için Bergama Veteriner Kliniği